Axium |
Wysłany: Pią 10:01, 16 Gru 2011 Temat postu: Oferta pracy - Asystentka/Asystent do spraw eksportu |
|
Obecnie poszukujemy Asystentki/Asystenta do Spraw Eksportu do Oddziału we Wrocławiu.
Firma Axium powstała w 2003 roku. Zaczynaliśmy jako oficjalny dystrybutor profesjonalnych słuchawek nagłownych. Wychodząc na przeciw potrzebom klientów i rozwojowi rynku w Polsce bardzo szybko ewoluowaliśmy w kierunku świadczenia kompleksowych usług teleinformatycznych. W naszych działaniach stawiamy na solidną i długoterminową współpracę z naszymi partnerami, opierającą się na elastyczności, na wzajemnym przystosowywaniu się do siebie i wzajemnym zrozumieniu.
Opis stanowiska pracy
- przygotowywanie pism oraz prowadzenie dokumentacji
- przygotowywanie ofert w języku angielskim
- współpraca i jej rozwój z klientem międzynarodowym
- okresowe podróże zagraniczne
- współpraca z wyznaczonymi osobami w firmie w zakresie powierzonych zadań
- samodzielna realizacja zleconych zadań
- osoba zatrudniona w naszej firmie odbędzie odpowiednie szkolenie merytoryczne
- ścieżka awansu z asystenckiego na specjalistę
Wymagania
- biegła znajomość języka angielskiego - jako główne kryterium
- znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
- zdolności organizacyjne
- wykształcenie min.średnie
- komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie, odpowiedzialność
- status studenta studiów zaocznych, wieczorowych
Proszę o wysyłanie CV na adres : export@axium.pl |
|